Doncs bé, avui amb molta il·lusió he començat el meu primer dia de pràctiques.
He observat algunes de les tasques pròpies d'una psicopedagoga, en concret la passació de la prova WISC-IV a una alumna de 6è, que completarem amb els resultats de proves de velocitat lectora i comprensió lectora per tal d'actualitzar el seu expedient.
Durant l'esmorzar, compartint uns moments d'esbarjo amb algunes mestres , una d'elles preocupada per un alumne d'Infantil P-3 del qual és tutora, dirigint-se a la psicopedagoga li ha dit :- "Estic preocupadíssima per el meu alumne ...., quant te'l miraràs?- La psicopedagoga li ha dit que potser esperèssim una mica, fins que el nen s'adaptés una mica més a l'escola, els companys, etc. perquè és un infant que no ha anat a l'escola bressol però que mentre tant podria començar fent una entrevista els pares, doncs així tindríem més elements per entendre el cas si es fes una intervenció.
Primera lliçó del dia: Com podeu comprovar ¡La feina de la psicopedagoga no té un moment de descans !
Després de l'esbarjo hem parlat de diversos casos en els que ha intervingut i actualment fa el seguiment; així com de diversos mètodes que s'utilitzen actualment amb alumnes dislèctics.
I aquest ha estat el meu primer dia de pràctiques de psicopedagogia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada